fy vilken tradig blogg....

Jag skapar för fullt men allt är "hemligt" Dt alster, kursalster till lagereventet, tävlingar och bröllopsinbjudningsförslag ( inte till mig , jag är ju gift).. massor av tid vid scrapbordet alltså=roligt. Det raslar väl till här efter ett tag...

Har tagit tag i motionen. Powerwalk ett par veckor för att sedan över gå till lätt jogging nu ska bara maten(läs godis) bekymret tas tag i med hmmmm Idag blev det i alla fall 45 min...

Tjejhelg med bästaste vännerna i helgen och en heldags shopping på måndag bådar inte gott för kalorierna men men jag gör mitt bästa ....


tråkigt inlägg utan bilder men jag ville mest berätta för er trogna läsare att allt är bra ....

Kommentarer
Postat av: lisa

Det är spännande attvänta till rasslet inträffat. Tycker din blogg är jättefin.



Lycka till med powerwalken. Själv ska jag börja på tränings akademin.

2010-04-08 @ 07:23:22
Postat av: Hege

Jag har oxå presis kommit igång med joggingen efter några veckors powerwalk.

I tisdags satte jag min första 5km under 30 minuter - snacka om lycka :)

2010-04-08 @ 21:06:47
URL: http://hegescrap.blogspot.com
Postat av: Anki

Väntar med spänning på rasslet :)



Låter som du har det skönt och bra nu! Härligt!



Vad duktig du är med motionen!



Kram Anki

2010-04-08 @ 22:54:38
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Nylen

Aldrig tråkig-verkligen inte. Tack för i påskas.

2010-04-10 @ 01:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0