jag har länge velat göra en fotobok

och nu dök chansen upp. helt plötsligt . Så där framför mig. Fujidirekt erbjuder dig som bloggar eller har hemsida att göra en gratis fotobok !! Det Ni !! Jag ska definitivt göra det. Jag har varit inne på deras sida och de ser så läckra ut...
Man kan välja mellan hårt album eller mjukt och flera olika design på dem..Den största frågan för mig är att välja tema på boken , vilka foto ska jag välja ?? Hmmm I lands bekymmer, jag kan ju alltid beställa flera sen, eller hur ?

Så ikväll när jag har tid ska jag välja ut foto ... tror det blir ett sommaralbum ...

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Jag var inne på deras sida och anmälde mig för någon vecka sedan men har inte fått något svar. Har du fått instruktioner därifrån?

2009-09-15 @ 10:58:39
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0