scrappa scrappa scrappa

Ja det är vad jag har gjort denna vecka känns det som... orken har inte funnits till i att ta tag i saker som måste (borde) göras... Samtidigt som jag känner ett flyt i scrappingen som jag saknat sedan innan sommaren. Skönt att det kommit tillbaka. Scraplust och flyt + ett jätte !!!! stort DT paket från Scraproom = härligt. Men de flesta alster kommer att visas efterhand både här och på scraproom.

Jag har haft lite fix med att fixa inför morgondagens träff på Scraproom... Det blir både en kul demo och en läskig make n take till alla som kommer... bra va?

Jag har hittat en kul skiss på Mimas scrapbooking och så här blev min tolkning.



jag blir så glad när ni skriver en liten hälsning...// Helena

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej Helena!

Jag ser verkligen fram emot scrapträffen på Scraproom. Har lust att scrappa mina nybeställda foton från Crimson.

Kram

2009-10-24 @ 22:10:14
Postat av: nylen

Du vet att du VERKLIGEN förgyller mina mörka nätter på sjukhuset hoppas jag.

Kram på er alla.

2009-10-24 @ 22:16:42
Postat av: mariem

Så härligt att du funnit ett scrap-flyt! (inte för att jag märkt att du saknat det, men det måste vara skönt att du känner så nu.)

Jättefin layout, kul att du stämplat så mycket,tjusigt!

2009-10-25 @ 09:56:24
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Annette

Det gör du helt rätt i att scrappa, scrappa! Strunt i det som borde göras. Ibland måste man bara gå på känslan och göra det som är kul! Vi ses ju snart, ska bli sååå kul ikväll! Jag är taggad och det var längesen jag kände så.

2009-10-25 @ 14:39:39
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Härligt med scrapflyt! :o) Du vet alla de där måsten/borden, de kan vänta tills du orkar ta tag i dem. Gör det som du mår bra av och strunta i det andra just nu.



Stor kram



Hör av dig när du vill hämta OA. Imorgon onsdag t.ex. ska jag nog mest vara hemma och även till helgen.

2009-10-27 @ 11:07:57
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0