minirensning

Jag har sorterat lite av mina stämplar och vill sälja dessa



1 Hänglar julkille 50 kr
2 Hänglar Jultjej på säck ( ej ez monterad och aldrig använd) 50 kr
3. Julklappssäck Hänglar 40 kr
4 Tomas Tomte vilar på en sten 30 kr



5 . Div Clearstamps Penny Black ( 5 st) 75 kr
6. Hänglarpojke på muren 50 kr
7. Magnoliaflicka 50 kr

du kan få köpa allihop för 250 kr.
Du står för porto om det inte kan hämtas upp här i nordvästrskåne...

De ligger här på bloggen tills imorgon sedan blir det scrappiz eller tradera. Du paxar genom att skriva i kommentarerna.


Kommentarer
Postat av: Marika

Hej Helena

Hoppas det är bra med dig. Jag skulle vilja köpa din tomas tomte vilar vid sten. Finns den kvar?

Kram Marika

2009-10-05 @ 11:24:40
Postat av: Marie

Hej!

Jag vill gärna köpa nr 1,2 och 3.

Ha det gott!

2009-10-05 @ 17:15:10
URL: http://www.marieskapar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0