vilken träff igår !!!!

Tack så jättemycket Scrapperiet för en perfekt träff !!!

Trevligt sällskap både runt mitt bord och resten av lokalen. Ingen nämd, ingen glömd....
Maten var helt fantastisk.. WOW.. Jag hade ingen kamera med mig ( medvetet val) så bilder kommer inte.. Jag ska scanna mina alster under kvällen och under morgondagen så ni får se dem i alla fall.. Det var superkul tävlingar och allt som allt fick jag gjort 5 LO och 3 kort, nöjd med alltihop.

Haft en mycket skön söndag idag.. Visar lite foto från dagen



Haha visst ser det kul ut... Han gillade inte det....





Köpt en massa plantor och ett par nya krukor idag med.. Snyggt blir det allt.. Och mannen har klippt en massa buskar och häcken i helgen . Det verkar som vi får en trädgård i år... WOW !!

Kommentarer
Postat av: Jessica Lindell

Väntar med spänning på att få se alster...

2009-05-17 @ 21:03:41
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0