Pengar byter plats...

Samtidigt som jag säljer av saker jag inte använder handlar jag nytt ( skäms ) Men jag har länge velat ha ett Chemistry alfabet så det köpte jag idag ( **jippie** ) och ännu längre har jag velat ha bright alfabetet som kom julen 07 och idag har jag hittat en tjej som vill sälja det till mig ( **jippie**) Det är CC alfabet och jag vet inte om jag egentligen gillar det men jag får ge det ett försök... Och fast jag har gjort dessa "dyra" köp har jag pengar kvar från försäljningen så då kan jag nog köpa alla nya october afternoon papper som e på G hos Scrapduon ( hihi)...

Scrappat har jag gjort men visar bara denna just nu.. Den sista utmaningen på Kates blogg....



lääängtar tillbax.. kanske skulle sluta köpa scrapgrejor o resa till Thailand istället ???

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läcker Lo. Kul med lite förnyelse av alfabet. Tycker inte alls att du behöver skämmas för att du köper "nytt". Ifall vi inte hörs så ha en bra resa till Vimmerby.

2009-05-26 @ 16:06:30
Postat av: Susanne H

Härlig LO, förstår att du längtar tillbaka ibland. Men det är ju också det härliga med scrapbooking, att man får återuppleva hela tiden, eller hur?!

Ha en riktigt skön helg vännen!

Kram

2009-05-29 @ 08:58:04
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0