nya Dt layouter med Doodlebugs nya papper

Nyss hemkommet till butiken är 3 serier från Doodlebug. Jag har fått sätta saxen i en av dem... Första layouten får ni här.


materiallista

Lime cardstock Bazzill
Mönstrat papper Single scoop
jag har även använt lite av Sundea stripe
paper frills
swimming pool alfabet ( alldeles härligt glittrigt )
confections stickers ( tagsen + photohörnen)
knappar från eget förråd
cirkel QK nesting circels
Label QK nesting label
glassen är en av diesen i nya vårgiftsetet enjoy från QK ( visst är den läcker ??)
( de kommer snart till butiken)

och av restpapper gjorde jag ett enkelt kort



Idag har mannen gjort färdigt vårt trädäck, det blev superfint. Det saknas dock trappsteg och vindskydd men det kommer strax...

Jag och Tilda har planerat tjejhelg med allra bästaste tjejerna... 4 mammor med döttrar drar iväg till Astrid Lindgrens Värld i slutet av denna månad. Bo på Pippis hotell och bara ha kul !!

Nu känns det som helgen närmar sig sitt slut, Tilda ska i badet sedan ska barnen i säng och en ny vecka startar...

// Helena

Kommentarer
Postat av: Annette E

Jättefint! Glassen är ju bara för läcker. Kan man köpa bara den? Härliga papper, me like!

2009-05-10 @ 20:53:27
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Maria

Underbara layouter, så mycket sommar.



Vad härligt det låter med en tjejhelg, hoppas ni får trevligt.



Kram Maria

2009-05-10 @ 21:40:01
URL: http://copyrightmaria.se
Postat av: maria

Superfint!

2009-05-11 @ 14:54:09
URL: http://www.favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0