fotoutmaning

Det har dykt upp en utmaning från en av tjejerna på fotokursen... Tema vår... Så med det i tankarna har jag fotat lite idag.

De första bilderna på blommorna är starkt inspirerade av Susanne ! Tack !!







men det är faktiskt detta foto som får bli mitt "bidrag"



och för att inte Tilda ska undra när vi tittar på foto här kommer ett på hennes rostiga cykel med... Men det är en perfekt lära sig cykla cykel



Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla fotboll... Nä vi släcker inte ner helt och hållet... Allt är släckt förutom Tvn.. En landskamp är en landskamp..tyvärr...

Ska snart upp igen ju, det är ju mässa imorgon = längtar

Kommentarer
Postat av: Anna Starnert

Åh, vilka fina bilder du tagit. ÄLSKAR bild nummer 1 på krukan! Jättefina verkligen!

2009-03-30 @ 11:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0