** Äntligen **

som Gert Fylking säger...

Jag har vårkänslor!!!! Varit ledig idag och har storstädat Toalett och barnens garderober ... så skönt... och det bästa av allt jag och Tilda har röjt i trädgården ett par timmar. Underbart skönt. Givetvis hade jag kameran med ut och det blev ett par bra foto...





någon av dessa blir nog till en tavla på jobb, visst blir man glad av dem ??

De är för övrigt helt oredigerade, nä förresten jag har tunnat ut den övre bilden något i kanterna

Men man blir så glad över dessa blommor så ni får ett par foto till...









nä nu får det vara nog av gula blommor för idag...hihi... Nu börjar ju strax Let's Dance...

Kommentarer
Postat av: Annette E

Jättehärliga foto! Det översta gillar jag skarpt! Ses på söndag

2009-03-21 @ 16:13:13
URL: http://scrapnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0