Äntligen redigerat skidfoto...

jag brukar vara så snabb att redigera foto och skicka på framkallning men denna ggr har det tagit 2 veckor... hmmm... men jag är nog lite vårtrött, somnar så tidigt på kvällarna helt utslagen... Men i gengäld så är jag aktivare på dagen. Visar några godbitar här från IDRE 09



bästa kusiner och absolut bästa skidkompisar...



Vi har aldrig haft så mycket snö i Idre någongång = supermysigt



åka på en skida är verkligen inte lätt ??



Kämpa på ....



vi var inne ibland med... Fiaspel med farfar, vet inte vem som tycker det är roligast (hihi)
Farfar vann veckan med 18 - 9 i alla fall...hmmm...

Nu är jag ledig från mitt riktiga jobb tills på måndag . Helgen ska ägnas åt barnen, städa och att scrappa och gå på mässa... Mysigt !! Ska hinna med att träffa pappa med innan operatioenen. Men det hinner vi lätt som en plätt !!


Kommentarer
Postat av: Annette E

Hoppas ni får en bra helg! Vi ses ju på söndag, jag ska sitta och scrappa med Annika. Det ska bli superskoj. Vi ska bo på Hotel Hane Family Resort i Side med all inclusive, snacka om semester. Får ju ägna mig åt fotografering, kan ju inte "bara" bada, sola och vara lat...

2009-03-27 @ 08:54:12
URL: http://scrapnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0