var tog jag vägen ?

tror ni jag svimmade nu när jag äter GI ?
Ja, det var nära i måndags som var dag 1 på rivstarten.... Inget godis/choklad och ingen Cola Zero... Nu är dag 3 snart slut och fortfarande inget av det har slunkit i min kropp !!!! men jag måste säga att det är inte helt enkelt, har inte mått toppen dessa dagar men det får man ju ta . Ska man "avgiftas" så ska man. Det har gått bra annars , jag fyller i vad jag äter och jag ligger bra i staplarna så jag är nöjd... Mätte magen innan och tycker mig redan se en minskning ??!! Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är sugen på choklad och cola... men men

I måndags kväll var jag hos Annette för lite snack och scrap. Alltid lika trevligt men ack vilken huvudvärk jag hade så jag körde hem först. Det har aldrig hänt !! Gjorde lite tags till Tildas fröknar samt denna LO som är en utmaning på Veckans skiss



Tilda går på simskola varje dag nu i 3 veckor men den är verkligen inget bra alls.. Simteam är det som ordnar och det är så ostrukturerat och fröken är riktigt nonchalant ! Idag startade gruppen 10 min sent !! Stackars barn att sitta där o frysa. Tror jag säger till imorgon ...

Nu e det fotboll som gäller
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Yvone

Fin LO! Lakritspuck ligger högt på min glassfavvislista! Syns vi på söndag?



2009-06-10 @ 21:18:03
Postat av: Annika Knober

Du är superduktig...det värsta är nog över...det blir lättare när man kan lägga till lite extra frukt och bär längre fram..kör hårt!! Det kommer att vända - any minute! KRAM

2009-06-10 @ 21:59:13
URL: http://annikaknober.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0