så var den helgen över...

Vi har haft en skön helg hos vänner uppe i halland. Vallda-Sandö för att vara exakt. Och om jag fattar det hela rätt så hade vi bättre tur med vädret...

Trad. midsommarfirande, liseberg på lördagen till barnens stora glädje och söndagen utflykt blev till bryggan i hamnen

jag hade precis gjort ett fotocollage men hittar det inte igen ( knasigt va ?? )

så jag visar ett par bilder istället...
midsommarafton



På Liseberg tog jag nästan inga bilder, känns som jag tagit alla förut... Och det som var nytt för året var att Elias åkte Balder... Lite svårt att fota.. Han åkte en amssa andra läskiga med faktiskt. Tilda åkte stora Lisebergs banan men det gör hon nog aldrig mer ( vettskrämd) och hon åkte flumride. När vi kom ner sa jag -det här var väl roligt ?? Jag tycker det . Då svarade hon... Roligt ? Nääää jag skrattade inte en ända gång... tji där fick vi...

Idag var vi på bryggan i sandö hamn





Hur har det då gått med mitt GI-ande ? Både bra och dåligt faktiskt. 
Jag har mätt mig och det verkar som +-0 faktiskt men jag har ätit massor med kolhydrater i form av mat, lite godis ( långt ifrån de mängder som jag brukar) men det bästa är att jag fortfarande inte druckit cola....
Men de har ju en hund så varje dag har jag följt med på en 5 km runda i raskt tempo ( gud vad jag är dåligt tränad ) på förmiddagen så även idag !! Så stolt över mig själv.... Och ikväll tog jag tag i det direkt så nu blir det en veckas rivstart till !!! 

och ett foto på mina favvisskor



nu är det dags för en sista jobbevecka innan den riktiga semestern drar igång....

 

Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken härlig helg ni verkar ha haft!

2009-06-21 @ 22:01:46
URL: http://helenspysselpapp.blogspot.com
Postat av: Annette

Verkar som ni haft en toppenhelg! Hoppas du får en lugn sista vecka. Imorgon drar vi till ALV och det ska bli kanonkul tycker hela familjen. Ser ut att bli bra väder också, det se vi fram emot!

2009-06-21 @ 22:05:55
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vilken mysig helg ni verkar ha haft. Det är något speciellt med hamnar.



Maria

2009-06-21 @ 23:21:14
URL: http://mek73.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Underbara foton! Ni ser ut att ha haft en riktigt härlig helg! Det har vi också haft, i Trelleborg. Ska redigera och ladda upp bilder i veckan.

GI-andet har gått sådär för mig med i helgen MEN jag har inte ätit något godis och knappt inte några kolhydrater! Däremot lite mörk choklad, men något måste man få unna sig på midsommar. ;o) Härligt att du minskat så många cm! Jag tycker mest det står stilla och kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som jag gör fel...

Snygga layouter lite längre ner i bloggen!

Kram

2009-06-22 @ 10:02:05
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Yvonne

Min son kommenterade: söta skor! när han såg bilden.

Verkar ha varit en trevlig midsommarhelg ni haft. Det har även vi. Bilderna är nu skickade till Crimson.

2009-06-22 @ 12:46:08
Postat av: mariem

åh så många härliga sommarbilder, diggar lite extra den med ölen. :) Vi ses imorgon!

2009-06-22 @ 17:22:01
URL: http://mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Jessica Lindell

Vad bra att ni hade en toppenhelg! Så fina foton du har tagit! Nu när vi har vår nya soffa på plats har jag brjat fundera över dina blomfoton, är sugen på nån form av kanvastavla tror jag, återkommer om detta!

Kram

2009-06-22 @ 20:26:20
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej! Jag är här inne o tittar ibland. Tycker du tar helt fantastiska bilder. Vad har du för kamra? Funderar själv på att köpa. Några tips på vad jag ska tänka på?



Kram Camilla. Ha en bra sommar!

2009-06-25 @ 08:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0