mitt sommarlov...

är här... Inte riktigt kanske men barnens har i alla fall börjat och jag har en veckas ledigt. Men vädret är så trist. Mulet och blåsigt. Trodde det skulel bli soligt idag **snyft** men vi går och latar oss på förmiddagen.

Var på en mycket lyckad (enligt mig) scrapträff igår. Härligt att få scrappa och prata strunt.. Ett rekord blev det för mig... Endast 2 Layouter på en kväll. Jag brukar göra mycket mer men jag är nöjd med båda men de kommer här en annan dag.

T hade ju kalas utomhus i lördags... Ganska dåligt väder... Men mycket nöjda barn !



lekte lite lekar med



Gi andet går bra , men jag har börjat smaka ( och lukta) pekka i munnen... Någon som vet om det brukar gå över när kroppen vant sig ? Jag har också lite stiltje på recept till lunch och kvällsmat, tips någon ? Finns det någon soppa man kan äta ?

Men igår hade jag skaldjursallad med till scrapträffen och 3 rutor mörk choklad. Jag som brukar äta en hel pizza, dricka massor av Cola samt trycka i mig massa lösgodis... Och det gick bra !!!!!

Tjingeling// Helena

Kommentarer
Postat av: Yvone

Hej!

Håller med om att det var en mycket lyckad scrapträff.

Yvonne.

2009-06-15 @ 17:53:50
Postat av: Carina Peters

Jag tycker du är så duktig som kunde stå emot gamla vanor.

2009-06-16 @ 09:43:12
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/
Postat av: nylen

Tack för ett kul barnkalas. Fanny var helt toppad när jag frågade hur det hade varit.

2009-06-16 @ 23:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0