ingen bra dag idag

Nä det kan ju inte alla dagar vara eller hur ? Men dottern har visat sig från sin sämsta sida hela dagen !! Och jag blir tokig !! Och inte nog med det mitt sötsug har varit extremt idag .. snyft snyft... Så jag har överstigit mitt kaloriintag men ej mitt GI tal idag .. 2 rutor mörk choklad har slunkit i kroppen... snyft snyft... Men för övrigt har det givit resultat på vikten men främst på måtten vilket är superkul

men man ska inte bara gnäll a, vädret har varit det bästa på hela veckan.. barnen var faktiskt sams i 2 timmar när vi var ute varav en som jag violade i solen !! Det hade jag nästan glömt nu

midjan har minskat med hela 7 cm och vikten med 2, 5 kg.. så visst jag kör på ett tag till med en liten paus i helgen då jag inte kommer att kunna ligga på rivstartsnivå eftersom vi är bortresta men jag ska göra klokare val... Och det blir ingen cola !!

dessa 2 layouter gjorde jag på träffen i söndags. De fick stanna i butiken så därför är de bara hafsigt fotograferade




akrylfärg, sammet och glitter från Doodlebug på bokstäver och trädet...



och en shabby chic, ovanligt för att vara mig men jag har lekt loss med distresserna rejält. Den handlar om Elias behov av ledighet .... ( och min)

Glad midsommar alla om vi inte hörs innan ! // Helena

Kommentarer
Postat av: Helena H

Härligt vännen! 7 cm e ju jättemycket.. Ha en trevlig midsommar! kramkram

2009-06-18 @ 13:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0