Hipp Hipp Hurra

för Tilda idag !!!!

Vi (läs Tilda ) har haft en toppendag idag. Även om mamman tycker bättre om att gå på kalas än ordna....

Maten var god och tårtan med.. och det blev över av allt. Det innebär att min första GIdag börjar med rostbiff...
Försköker förstå hur GIviktkoll funkar och jag är bara sådär bra på det.... Men skam den som ger sig !

Jag är verkligen ingen födelsedagsfotograf... men visar ändå några bilder...

Börjar morgonen kl 5,45 när Elias absolut inte kan sova mer ( och då var han ändå vaken till halv 10 igår.. Hallå , det är ju inte han som fyller år) Men halv sju går vi upp , fixar räkmacka till T och sjunger o ger paketen.. Ser det ut som hon vill sova en stund till ?



men hon "offrar" sig och öppnar paket



när man fyller år får man räkmacka



mamma o pappa var trötta så vi sov en timme till...

sen var det full rulle Hela ?! tjocka släkten kom vid 12 och det var full fart

vår 5 åring





Massa bus med kusinerna, lek med presenterna och så dessa busiga hundarna förståss



och idag fick T också ett skrivbord så vi har möblat om i lekrummet och båda blev så glada... Ska fixas lite mer i veckan...



Läste ett bra inlägg hos Lina. Och jag instämmer i så mycket.

Vem skapar jag för ? Vem bestämmer om det blir snyggt ? är det en tävling ? NÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Jag scrappar för min skull (och familjens minnen mest för jag mår bra av det.) Jag bestämmer när jag är nöjd ! Kul ska det vara !!!! Gjorde ett minialbum igår utan färdig tanke, bara skapade=befriande. Tävling ? Nej inte i vackraste alstret. Men jag älskar utmaningar och tävlingar på träffar och här på nätet men det är mest för jag att jag gillar att prova nya saker....

Nog med svammel nu ...

Gonatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0