det blev en dag på stranden...

haft en härlig dag på stranden i dag.. inte fått fär mycket sol utan jag o j är bara lite rosa på ett par ställe dit solen inte hittat tidigare... Vi badar i Magnarp, tycker det är toppen. Någon annan som har ett smultronställe runt om Ängelholm så skriv gärna det...



kommer väl ta ett par dagar innan vi hittat semesterformen, tycker lätt att vi alla 4 blir lite rastlösa och inte drar åt samma håll, nån som känner igen sig ?

Men med maten går det hyfsat bra, legat lite över på kolhydraterna idag ( vattenmelonens fel). Jag vet fortfarande inte hur mkt jag gått ner. Har ingen våg men ska ta en vikt imorgon hos Helena så jag har något att jämföra med. Midjan har blivit yttepytte mindre den senaste veckan ( sammanlagt 8 cm). Jag försöker se det positivt och inte klaga om jag inte klarar varje dag by the book... Viktigast för mig är
* ingen cola zero ( ingen lightdryck alls )
* inget godis ( fast det var lördag igår åt jag bara en ruta mörk choklad
* nyttiga produkter ( dvs rågbröd, fullkornspasta max 2 mål om dagen )
* motionera regelbundet ( promenader eller cykling utomhus)

Och både idag och igår har det blivit en extra promenad ( idag vid stranden= härligt)

Kommentarer
Postat av: Nylén

Tycker du är jätteduktig som orkar stå emot alla frestelser under semester och allt. Vågen blir säkert bara en trevlig överraskning...

Vi kan väl försöka få ihop en "date". Vår semester börjar på fredag-åker till Liseberg över helgen.Vi hörs.

2009-06-30 @ 22:45:53
Postat av: sara

Hej! (svara gärna i min blogg)



jag funderar starkt på att köpa en systemkamera nikon d40 18-55, har du det också? Är den bra? Har kikat igenom din blogg lite och det är verkligen jättefina bilder med den kameran, så jag vill verkligen ha en sådan!

2011-09-13 @ 18:12:01
URL: http://saols.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0