Semesterscrap på Scraproom...

Söndagen den 26 juli är det dags för scrapträff på Scraproom. Det finns fortfarande platser kvar om du är sugen på att komma.


 kopierat ur kalendern...


Semesterscrapp!!

Sommarens hetaste scrapträff!

Plats: ScrapRoom, Garnisonsgatan 10 A
Tid: 16.30-22.30
Kostnad: 150 kr

Vi bjuder på mat, utlottningar o utmaningar!!!!

Anmäl dig på telefon 042/201756 eller direkt i butiken.

OBS! Bindande anmälan med betalning i butiken eller till bankgiro 5683-6083.
Obs! Nytt bankgiro!  

Medtag dina scrap- eller stämpelsaker. Butiken är öppen hela kvällen!

Varmt välkommen
Caroline 


Anmäl dig nu så ses vi !!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej!

Jag och 2 kompisar har anmält oss. Det ska verkligen bli kul! Vi ses!

Kram Yvonne.

2009-07-19 @ 08:06:59
Postat av: Annette

Jag var inne på SR idag och anmälde mig. kommer du???

2009-07-19 @ 21:32:09
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Anki

Tack för din kommentar hos mig...



Jag kan verkligen inte bestämma mig vilken träff jag ska åka på, pappa fyller år den 27:e osså kom jag på men det är inte hela välden....tycker det är jättesvårt....sugne på båda men har bestämt mig för att det bara blir en av dem men vilken?



Kram Anki

2009-07-21 @ 10:57:20
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0