scrapkväll igår...

Vi är några scrappande tjejer ( tanter ?? eller vad sa vi går om ålder ?????? ) som träffas ganska regelbundet och scrappar ihop och det är så trevligt !!! Tack alla ni !!! Vi är hemma hos den det passar... 
Jag har visst scrappat i sommar men jag tycker mig inte ha något riktigt flyt, känns liksom lite trögt och varje LO tar längre tid än vanligt.... För det mesta blir jag ändå nöjd till slut (tur). Men jag fick ju lära mig så mycket skoj på eventet och jag bestämda mig då för att utvidga min scrapstil vilket jag tycker att jag lyckats med ( ialla fall så provar jag en massa stilar och tekninker...) 
4 layouter blev det igår

Kvällens första med underbara papper från October afternoon och ett favoritfoto från denna sommar

 

kvällens andra LO blev denna. Jag hade fina jordgubbsfoto på sonen och Susanne har ju Flirt ( QK sommar ) och i det finns en kul jordgubbsdie, så jag passade på. Den är gjord efter måndags skissen på Brunsons.



Kvällens trea blev en lite TimHOltz inspirerad LO på sonen. Tack för lånet av dina stämplar Susanne.



och den sista blev på Tilda (ytterligare en från ALV ) med papper från Lemonade BGs nyaoch lite handväskor från QK flirt



det blev ett långt inlägg och för er som orkat läsa ända hit kan jag medela att min viktresa går ganska bra ca 7-8 kg minus sedan den 8 juni och jag mår så mycket bättre !!

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Tack själv för trevligt sällskap! Som vanligt jättefina layouter ju. Gillade tagen som du gjorde med distresserna.

Kram

2009-07-22 @ 12:46:31
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Lisa

Härligt somriga layouter! Skön sommar på västkusten :o)



Kramar Lisa!

2009-07-25 @ 00:40:02
URL: http://www.softangelwings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0