Nu har jag orkat...

att scanna/fota lite layouter. Det ahr tagit sin lilla tid ..hihi...

Jag har en varm och skön semester. 2 dagar på stranden redan och jag har precis börjat semestern, det bådar gott. Igår var första dagen det inte blev någon motion ( synd) Men de var här och rev i köket och en massa annat hände så jag hann inte och mitt på dagen var det faktiskt för varmt !!

Nu kommer det 2 layouter som jag gjorde på DT träffen förra veckan på Scraproom. Jag har snöat in på att använda distressdynor, tror jag måste spara ihop till några.... Tagsen har jag gjort med "Tim Holtz teknik"



Även denna har fått en Tim Holtz inspirerad tag. Jag lämnade in den på Svensk Scrapbookings Cybercrop



Denna layouten var en av två som jag gjorde hos Helena i måndags på vår lilla kompisträff...



Härliga papper från Oktober Afternoon...

Kommentarer
Postat av: Miss CutiePie

Underbart! Du är för duktig!

2009-07-01 @ 10:37:05
URL: http://misscutiepieinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0