nu blir det ett skrytinlägg ( och lyckoinlägg...)

Idag har jag varit på shoppingrunda med mamma. Först Stoff och Stil i Malmö... Nytt tyg till kökssoffa och stolar nu när vi ska göra nytt samt vaxdukar till jobb... Inte så kul men det blir fint !!

Sedan drog vi vidare till Panduro outlet. Jag hade verkligen inga större förhoppningar att hitta något men så fel jag hade...
De clearstamps som ligger överst på denna bilden följde med mig hem

Photo

för endast 72 kr... Då har ordinariepris från början legat på 300 nu är det rea på panduro för 144 och jag betalde 72 !!! WOW vilket fynd !!

Sedan vidare till IKEA och lite kökskoll, de hade ett mycket snygg kakel uppsatt som jag tog namnet på , har ej hittat något innan så detta är bra !!

Sedan till dagens roligaste. Vi stannade till på Center Syd för REA spaning och jag handlade till mig själv på Vero Moda.. 3/4 byxor snygga 65 kr i storlek 42 och de passade !!!!!!! vet inte när jag hade det sist... samt en snyggstickad väst i M !!!!!!

6 plagg på lindex till T för 200 kr , det kallar jag bra rea...

Men tänk det syntes även på kläderna att jag blivit mindre....

Nog med skryt nu... god natt!!


Kommentarer
Postat av: Anki

Men åh jag missade visst dig på Ikea idag vi har varit där båda idag ju hihi....som det kan bli nästa gång ringer jag o kollar med dig först :)



Attans att jag glömde outleten helt men jag fick en annan godsak med mig hem från Malmö....



Kram Anki

2009-07-23 @ 01:58:11
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Anki

Läckra stämplar du fyndade...ska bli kul att se vad du gör med dem....

2009-07-23 @ 01:59:01
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Anki

Nej jag ska inte på Scrapperiets träff den 1 augusti.



Kram Anki

2009-07-23 @ 21:51:05
URL: http://www.ljuvligtvitt.blogspot.com
Postat av: Lina

åh, de översta har jag oxå. De köpte jag på rean för ett tag sen. blir väldans sugen på de andra oxå :)

kram

2009-07-28 @ 09:33:32
URL: http://ltannerfalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0