idag har jag syndat...

så länge jag kan minnas har vi varit på Den Danska Glassbaren i Båstad. En gång varje sommar även som barn och jag kan inte komma ihåg att jag ätit någt annat än glassen "negerkyss" så det har jag faktiskt gjort även idag !! ** skäms** nä , jag åt inte grädden och barnen fick halva marängen men men den var god och jag är redan på rätt bana igen, iband bara måste man....



Vi var först på hantverksmässan som iår var en riktig besvikelse, många utställare med samma sortiment samt att det var mycket färre än vanligt... men eftermiddagen har varit mysig ändå och jag fick köpt det jag brukar .. ny mössa till Tilda från Mollan. Iår har Elias blivit för dtor för dessa gulliga mössor så han får ha en annan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0