Skissutmaningar på Scrappiz

Ni vet väl att var 14 dag publiseras det skissutmaningar på Scrappiz ?? Ofta med fina priser i potten. Jag tillhör deras inspirations team så jag tävlar inte men jag älskar skisser , det är så kul att skapa efter...

Här ser ni min LO efter skissen den 30 jan.




1000 tack för alla underbara kommentarer ang Fotona... Jag lir så lycklig över att ni är så många som läser och blir inspiraerande av min blogg.. tack... Idag är jag hemma och vabbar. Det är E som är hängig...
Om han orkar efter frukost ska vi pyssla lite...


Kommentarer
Postat av: Susanne H

Du fick till det snyggt till fotot tycker jag. Fiiina papper som lyfter temat i layouten.

Kram



PS. Du glömmer inte min skissutmaning väl? har fint scrapgodis i potten. DS

2009-02-03 @ 13:08:54
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0