** en bild på mig själv**

Jag gillar inte att vara på kort... kan vara att man inte är nöjd mig sig själv kanske ?? men  det här är jag just nu...



och för ett par inlägg sedan så frågade jag vilken träningen som gav bäst resultat.. och jag har fått et mailsvar som jag gärna vill dela med mig med... Det var mycket kloka ord som jag tog till mig...

Den bästa träningen är den som blir gjord !! Stämmer precis... all träning är bättre än ingen träning alltså.
 Tack Lisa för stödet !!
I lördags promenad 35 min, igår innebandy , idag promenad 35 min... så allt är bättre än inget...

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilket fint foto!!

2009-02-16 @ 12:41:31
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0