äntligen !!

Elias
har spelat tennis i nästan 4 terminer nu och jag har inte lyckats få ett enda kanonfoto från det... ''surar'' Men idag bestämde jag mig för att följa med in i hallen hela tiden ( lillasyrran var inte med ) och jag lyckades med några riktigt bra !!! Jippie !!! Till saken hör väl att de fick spela matcher mot varandra idag och prova domarstolen...Och Elias är ju en riktig vinnarskalle så när han tog första poängen såg han ut så här



och när han fick fixa poäng i domarstolen höll han p åskratta runt, tur han hade öronen



inga fotografiska höjdpunkter alls egentligen men de betyder så mycket att jag äntligen lyckades spegla hur kul han tycker att det är... fast jag var tvungen att använda blixten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0