Tack snälla !!

För era glada hejarrop i förra inlägget... Ja jag är nöjd och jag kämpar på men utan kök är dte ganska svårt att fixa 2 sorters käk... Idag har inte alls varit en bra dag matmässigt... men jag tar nya tag imorgon igen. Då börjar jag jobba dessutom så då är dte ju bara jag som ska ha lunch... Tröttnar lite på salald som tillbeör innan har jag ju varierat med grönsaker i ugn men ugnen är ju borta... Jag tränar ialla fall på löpprogrammet och igår kväll blev det lite längre på samma tider.. hihi...Imorgon är det dags igen

barnen rymt hemifrån, åkte till busfabriken och rastade loss, en tur till IKEA sedan inom mormor och fixade käk till kidsen , lotta på liseberg och nu har jag scannat alla LO sedan i lördags så here they come...

Det blev 6 LO , 2 kort och ett minialbum. De har alltid så inspirerande tävlingar, denna gången hann jag med alla...
( jag gick hem med priser i 3 av klasserna , 2 LO och ett kort ... Underbara priskit med olika october afternoon i 2 av dem + dekos och ett kit med nya making memories + kul dekos.. tack )





dessa två översta vann pris



( minst nöjd med denna fast papprena är underbara...)





en LO är inte scannad för journalingen är inte klar....

Imorgon skjutasr jag barnen till farmor och farfar så J får jobba i köket i lugn och ro och så jag kan koncentrera mig på jobbet ...


Kommentarer
Postat av: Cathrine/caca

Alla layouterna är jättesnygga! De båda blå är kanonsnygga! Du har alltid så fina foton!

2009-08-04 @ 09:19:55
URL: http://cacaspyssel.wordpress.com/
Postat av: mariem

åh, så mycket scrappat, härligt härligt! Känns ommarljuva allihop, mysigt. (jo, lite regn faller minsann på sommaren också ;) ).

2009-08-04 @ 16:34:20
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0