Scrapperiets sista deltävling

Jag har även gjort ett bidrag till Scrapperiets sista deltävling... Det satt hårt inne denna gången faktiskt.. Jag har haft mer än fullt upp med jobb och ett "halvt" kök men en tur till Scraproom ick igång scrapsuget... Sprillans nya papper från My Little Shoebox...mums....

Temat var mina favoriter ( BOM)



och det hade kommit in ett coolt papper i kork.. jag har stansat bokstäverna i revan... så läckert...

2 dagar har skolan varit igång och nu är redan Elia ssjuk... haft en kompis på besök hela dagen men när han åkte hem däckade Elias i nästan 40 graders feber... fy ....

J vabbar imorgon för jag har viktigt på jobbet och min första officiella fotografering.. det ni ??

Kommentarer
Postat av: Carina

Har blivit av med alla mailadresser och sökt som en galning efter din på nätet men inte hittat den. Hör av dig via mail!

2009-08-24 @ 19:43:59
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/
Postat av: Eva F

En fin sommarbild Helena nu när sommaren så sakta börjar ta slut.

Du har PM från mig på Scrappiz.

Jag vill också ha din mailadress så att vi kan nå varandra.

Hör av mig sen när du skickat den.

Ha en bra dag.

Kram från Eva i Designteamet.

2009-08-25 @ 09:28:51
URL: http://evafre.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Åh korkpappret verkar coolt!

Vi måste boka in en fotodag också. Är så sugen på att ta lite mer porträtt och testa reflexskärmen. Har du planer i helgen annars kanske vi kunde smyga till oss en timme eller så?

Kram

2009-08-26 @ 22:32:08
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0