Glad Påsk !

Ja det känns som påsken är Glad, även om dottern har fått för sig att imorgon är det en låååååååång dag och att det bara händer tråkiga saker. Det har hon lärt sig på dagis. Visst var det väl så förr... Men vi ska ha kul !!

Visar 2 LOs

Först ut är en vår LO med papper från Maja Design. En ny kollektion med vårtema och med studenttema.



och denna gjorde jag efter förra veckans skiss på Veckans skiss bloggen. Men jag hann inte skicka in ( orkade inte heller ..)



Jag har mer scrappat att visa men det får bli en annan dag, känns som suget kommit tillbaka...
Det gör nytta att vara ledig ! Med fint väder , ett nystädat uterum, cykelutflyt, marängsviss hos mormor, nysorterade foto och nya papper från Fancy Pants...Alldeles färska som jag fick med mig hem igår från Scraproom

Kommentarer
Postat av: Zara

Underbara layouter!

Glad påsk!

2009-04-09 @ 20:17:03
URL: http://zarasrum.blogspot.com/
Postat av: Annette E

Jättehärliga Lo´s Helena! Kul att du är på G igen! Jag har anmält mig till alla 3 kurserna på SR den 24:e. Ska bli superskoj! Ses på måndag, hoppas att du känner för att komma. Om inte så förstår jag.

2009-04-09 @ 22:32:33
URL: http://scrapnettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0