tack

tack alla som kommenterat inlägget nedan... ska ta mig tid ikväll när barnen åkt i säng att besöka er tillbax...

först en snabbrapport om vikten... idag var det inget roligt att åka till vv, hade kalas igår för sonen och jag var ju på scraproom i fredags med pizza och godis.... men jag tog tjuren vid hornen o åkte i alla fall...

minus 1,1 till WOW JIPPIE !!!!!!!! = 2,3 på 2 veckor , jag är mer än nöjd !

visar ett kalaskort på sonen med.. han hade beställt svart prinsesstårta ( tur man inte gillar det)




TILL SALU


jag har också bestämt mig för att sälja mitt Harmony alfabet till Cuttlebugen. Vill ha 300 kr för det + porto om du inte bor i närheten ... Är du sugen så skriv en kommentar...

nu ska det diskas och tömmas tvätt, fika med barnen och sedan en runda ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0