sjukt barn och bra fotoväder...

Ja idag har jag vabbat .. Tilda är sjuk , eller rättare sagt hon e för sjuk för dagis och för frisk för soffan....

Grannen erbjöd oss äpplen, vi tackade och tog emot. Vädret har varit perfekt  !!



Jag har även varit hos Helena och fotograferat hennes goa killar men jag vill ha tillåtelse först innan jag visar på bloggen... men där blev några guldkorn
Jag tränar med mitt 50 mm på manuell inställning, det är inte lätt alls, blir mkt oskarpa foto , det är för jag inte har autofokus men skam den som ger sig ... Äpple fotona blev ju bra !!

och vill ni läsa en nyhet ?? läs här

utförligare presentation kommer efter mässan

Kommentarer
Postat av: Caroline

Välkommen Helena!!! Det ska bli så kul på mässan!

2008-09-25 @ 21:20:28
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Helene

Grattis säger jag till en uppgift jag är säker på att du ror iland.

Gillade också papperna.

2008-09-26 @ 06:58:54
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Annette E

Lycka till Helena! Du, jag såg dina minialbum och din LO ikväll på SR. Jättefina! Jag köpte misten!

2008-09-26 @ 23:55:57
Postat av: Janice Nielson

Cute photos - it would be fun to scrap them!

2008-09-28 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0