Mässan närmar sig med stormsteg

Scrap och
 Stämpelmässa
 på
Sundspärlan i Helsingborg
Söndagen den 28 September
11:00 - 18:00
Inträde:30 kr


På mässan i Helsingborg kan man sitta ner och skapa!
Ta med dina egna saker eller fynda nya i alla de butiker som kommer.
Under dagen har vi en utmaning, den är frivillig att vara med i. Vi kommer också att ha utlottningar.
Att deltaga här kostar inget extra, ingår i inträdet.
Det finns många platser och
goda möjligheter att köpa mat på plats!

Välkomna
Missa inte chansen att vara med på en trevlig scrapträff!


Utställare

Atelje Lektyg o Hantverk
Magnolia
MiMas Scrapbooking
Landstoken
Grodans Scrapgarden
Pysselgården
Scrapmania
Scrapperiet
Scraproom
Stämpelboden

Scraproom har den senaste veckan fått i underbara kollektioner från Basic Grey så glöm inte kika in i deras monter... Vad sägs om dessa papper ??




Kommentarer
Postat av: Jannike

Åhhh...jag vill till mässan, men kan inte...suck

2008-09-23 @ 23:55:53
Postat av: Ejris

vilken härlig layout!!



önskar jag bodde närmare så jag åxå kunde få gå på mässa

Kram

2008-09-24 @ 17:54:52
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Jessica Lindell

Kul att se Elin på din blogg! Hoppas att vi ses på söndag!

2008-09-24 @ 20:09:09
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Snygg lo! Titta in i min blogg!

2008-09-25 @ 08:51:19
URL: http://rundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0