Det var superkul !!!

Men som så många andra som varit delaktiga på mässor tidigare har sagt... Idag är jag mässbakis...

Det var verkligen skoj igår på mässan i HBG. Så många glada trevliga scrappare jag träffade där. Tack allihop för en supermässa.
Jag var trött efter att ha varit på G i 13 timmar men jag kunde ändå inte somna ????

Idag när barnen har lagt sig så ska jag göra en LO , foto och papper ligger klara...

Jag kan visa denna LO så länge som är gjord efter veckans skiss på just veckans skiss...



den blev sne i scanningen men det får vara så...

Om någon undrar om hur det går med VV så får jag säga sådär.. jag tänker på det ( hjälper det ) äter bättre än innan men inte bra denna vecka som varit .. Haft alldeles för mycket runt om mig för jag har inte hunnit till vågen så än så länge inget att tillägga där....

Kommentarer
Postat av: rebecka/bleckvard

jättehärlig lo! :D

2008-09-29 @ 20:15:19
URL: http://bleckvardsscrap.bloggagratis.se
Postat av: Susanne H

Snygg tolkning med härliga papper!

Imorgon bär det av västerut, pirrigt och underbart!

Vi får träffas en dag sedan vi kommit hem.

Kramen

2008-09-30 @ 08:58:46
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0