*nytt nytt nytt*glad glad glad*

Min tokiga LO på Elias i bergochdal banan finns publiserad på veckans skiss idag ( grattis till Susanne med ) =glad

jag har skapat lite igen och är glad för att jag blev nöjd...

Jag har helg nu och är ledig i 3 dagar och är glad för det

Till helgen ska jag på tjejhelg med världens bästa underbaraste och äldsta vänner ( ja de är inte så gamla ??men de har varit mina vänner läääääääääääänge ) från lör 1200 till sö1200 är det girlpower som gäller... glad glad glad

Först ett julkort som jag har gjort till scrapopol



sedan en LO som jag har gjort efter en utmaning på Scrapaddicted



massa scrapideér i huvudet och nya foto och nästa vecka blir det lite scraptid först planeringsträff med Jessica och Helena på måndag, kurs på scraproom på tisdag och så klaart fredagsscrap på Scraproom... glad glad glad

Imorgon har jag bestämt att barnen ska få nya skor sedan ska de få välja aktivitet och vi ska bara vara tillsammans ( jag hoppas dock på något kameravänligt... ) glad för det

är du glad idag ?

Kommentarer
Postat av: Annette E

Vad läckert julkortet blev med lime! Papperna är ju så fina! Vad mycket skoj du ska ha i helgen, härligt. Ja, jag är glad. Glad idag och glad över livet i allmänhet. Jag trivs mycket bra med hur jag har det just nu och det är så härligt. Jag bara ÄR och det är så befriande.

2008-10-23 @ 22:44:55
URL: http://scrapnettan.blogg.se/
Postat av: Ilus

Att läsa ditt inlägg gör mig glad. Dagen har inte varit så glad, har känt mig trött och glömsk. Men dina planer och idéer smittar - det finns ju eg. massor att vara glad över!

Grattis till veckans skiss och läckert julkort!

/Maria

2008-10-23 @ 23:14:36
URL: http://ilusscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Caroline

Jag är glad för hela helgen ligger framför mig! Snygg layout och ett snyggt julkort!

2008-10-24 @ 08:35:54
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Susanne H

Oja, jag är också glad idag. :o) Det är fredag och det har varit en hyfsat bra dag på jobbet (det är väldigt stressigt här för tillfället). Jag blev glad när jag såg att du också ska gå fotokursen! Jag är glad att jag blev publicerad på Veckans skiss! Jag är glad för det är scrapträff på söndag! Glad för att jag rensade i scraphörnan i onsdags och hittade massor att ta med till loppisbordet... det kan ju betyda nya inköp till mig. ;o)



Snyggt kort och LO! Jag har också gjort en LO till utmaningen på Scrapaddicted men det är hopplöst att fota nu när det är mörkt ute så jag får göra det imorgon på dagen. Klädde min chipbaord med pärlor... lite pyssel men det blev snyggt!



Ha en riktigt skön helg!

Kramen

2008-10-24 @ 15:01:29
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Helena!

Jag är glad! Glad för att det är helg. Hoppas på fint väder, så vi kan ut i höstlöven och leka och jag kan fota...

Trevlig helg!

Kram Yvonne.

2008-10-24 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0