ang ha begäret...

Jag tror hela tiden att nu har jag precis det jag behöver... Nu finns det inget mer som har väckt mitt ha begär ( inom scrap då ) Skönt...

I helgen sålde jag min Cuttlebug med alla tillbehör för att investera i en Reva... Så lycklig är jag nu... och jag köpte några dies med och ett 4*8 alfabet ( aquarius)...

men idag så kom detta i ett mail och vem kan motstå ???



bilden är lånad från scrapping cottage...

Detta är QK november relaese... Underbara dies måste jag säga... vem vill inte ha rådjuret ? Ugglan ? mm

och jag gillar att det kommer fler 4*8 alfabet, visst är det likt Fiesta ??

Undrar hur fort dessa kommer till Scraproom ?????

Kommentarer
Postat av: Hegu

Det känns som om det var jag som hade kunnat skriva detta inlägg. Jag håller fullständigt med i allt...jag trodde att jag hade allt som jag "behövde" och så kommer dessa söta små djur!!:)



/Helen

2008-11-19 @ 12:03:51
URL: http://helenspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0