En riktig fotbollsmamma !! ??

Nä inte riktigt ... Jag är ju faktiskt deras tränare med... Men igår hade Elias sin första riktiga fotbollsmatch... En förlust och en vinst... Givetvis var kameran med men eftersom jag var tränare så var det pappa Jonas som tog korten... ( de blev bra ändå... hihihi)

image551

han var målvakt oxå...

image552

stolt mamma....

Eftermiddagen bjöd på kalas och när vi skulle grilla på kvällen så fick det bli lugn lek i skuggan med morbrödernas action force gubbar

image553

så här fint väder har vi i Skåne....

image554

satt och lekte i photoshop alldeles för länge.... syns va ???

Njut av solen... nu ska jag gå ut....

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Du ger dig iaf tid o upptäcka photoshop o det ger ju uppenbarligen goda resultat:)
Ångrar nästan att jag inte laddat ner det igen... men det kanske kommer:)

/Sonja

2008-05-12 @ 09:37:02
URL: http://rastom32.blogspot.com
Postat av: Sonja T

Du ger dig iaf tid o upptäcka photoshop o det ger ju uppenbarligen goda resultat:)
Ångrar nästan att jag inte laddat ner det igen... men det kanske kommer:)

/Sonja

2008-05-12 @ 09:37:09
URL: http://rastom32.blogspot.com
Postat av: Carina

Du är ju sjukt bra på att ta foto, blir så avundsjuk.

2008-10-01 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0