det blev en dag på stranden...

Jag är så dålig att njuta av naturen omkring mig... 10 minuter till havet med bil , vad är väl egentligen det ??? Men vi är aldrig där om vi inte ska bada. Nu har jag lovat mig själv att bli bättre på att åka på utflykt för det var så mysigt idag. Min kompis Lena var också med...men hon vill inte synas på foto. För en gång skull blev det bäst foto på Elias = kul...Här kommer ett gäng foto redigerade i photoshop de flesta...

image544

image545
(detta foto är faktiskt helt utan redigering, visst blev det ett härligt ljus...)

image546

image547

varför tog jag inga närbilder på snäckorna ?????
Givetvis blev det fler bilder men de kanske visas på en Lo senare nångång...

nu vill inte blogg.se med mig mer så vi hörs en annan dag...




Kommentarer
Postat av: Susanne H

Åh, ni ser ut att ha haft en härlig dag. Fina foton!

2008-05-05 @ 00:28:45
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0