skaparlusten håller i sig

Jag har fått gjort några snabba LO till VCn på The NOOK. Mestadels scrappade på kvällen / natten... Och snabba sådana med...me like...



den var till en färgutmaning med lime, aqua och rött...Jag har använt papper från månadskitet hos Scrapduon. Jag har verkligen gjort massor av LO och annat med de papperna..längtar efter nästa månadspaket...



Detta var till en utmaning där man skulle ha en del journaling, ett svartvitt foto och titlen skulle börja med ..jag kan inte tänka mig ett liv utan...

och sist en LO där man skulle använda sig av punchar ( ej QK eller Cuttlebug )



Idag har jag lite på programmet... Städa undan lite, äta hos paranteserna coh ikväll kommer mannen hem efter 6 veckor i utlandet... Vi tror vi ska köra till Kastrup och överraska honom... Mysigt och det ska bli så skönt med lite avlastning i hemmet... så nu börjar semestern på riktigt... 4 veckor tillsammans

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Vilka snygga layouter du fått till i helgen!!

Kram Susanne

PS. Jag har en lite utmaning till dig i min blogg. Haka på om du har lust. DS.

2008-07-20 @ 12:23:01
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Caroline

Så fina! Njut av mannen!!!!!

2008-07-20 @ 17:59:10
URL: http://rundby.blogg.se/
Postat av: Jessica Lindell

Läckra LO:s, så är det bara!

2008-07-20 @ 21:08:29
URL: http://chicka77scrappar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0