Pysselmyrans journalingstämplar

Jag bara älskar journalingstämplarna hos Pysselmyran. Du kan köpa dem här . Här har jag använt mig av en rund där det står förtryckt text (datum)



och här har jag använt en rektangel med texten värt att minnas.



Jag har också en fråga till mina bloggläsare som jag gärna ser att så många som möjligt svarar på ...


Jag behöver hjälp !! Jag har massor med tankar kring mina album... och jag hittar egentligen inte vad jag letar efter...

Jag försöker organisera mina album och har kommit fram till att jag ska ha olika format i samma album ( jag har Modern Albun 12*12 idag ) och det blir alldeles perfekt.. Supersnyggt och jag får scrappa i olika format så långt är det bra...
Men vad finns det för fler sorters ringalbum ?? Tycker att dessa blir ganska tunga, Vad har du för album ?

jag behöver komplettera med ett i liggande letter men hittar inget ringalbum, finns det

Ett annat "problem" jag har är att jag scrappar ganska mycket Wink och fyller nog nästan ett album / barn och år och har kommit på att det blir ju massor .. hur tänker ni kring det ??

Var förvarar ni Era album, víll egentligen ha det lättillgängligt men ändå i "säkerhet"...

Jag har letat men hittar inga organisationsutmaningar kring det här med album ej heller recensioner av olika album Det kanske vore något för scrappiz ??

Snälla tjejer skriv gärna ner nån rad om vad ni har för album och övriga tankar kring detta med album...


Kommentarer
Postat av: carina

beskrivningen på necessärerna finns under deras webisoder #75. dom har gjort vanliga små "väskor", men jag valde att göra necessärer av mina=)



//carina

2008-07-23 @ 21:22:21
URL: http://carinalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0