fototime...

har haft möjlighet att fotografera ett par dagar nu...är ju så kuuuul.... Jag har faktiskt fått några kort som jag är extra nöjd med... först dessa som är på Jessicas son Vilgot ( kul att fota något annat än ens egna barn )




Idag har vi haft en underbar dag i Torekov, tänk att ha en sån mysig "stad" så nära...



vi har ätit färska räkor, rökt makrill lax mm mumsigt värre...
badat lite, hittat ett par krabbor ätit de största glassarna i världen... de är ju bara för goda !!

och så lite kändis fick vi ju se... Henke Larsson Ja jag tog ett foto men jag väljer att int evisa honom här , det var mest til Elias men lite kul var det ju allt

Fick oxå en bra syskonbild... äntligen ... har lekt mkt med den i photoshop men vet ej vilken som blev den bästa ...visar i alla fall en i färg och en svartvit här





tjingeling på er alla .... gonatt


Kommentarer
Postat av: Susanne H

Vilka härlig foton! Håler med om att syskonbilden är rikigt bra och båda varianterna är jättefina.

2008-07-11 @ 15:43:12
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Helene

Härliga LO du fick gjort i Halmstad.Hoppas själv få turen att komma med nästa gång på fotokursen du deltog i.Syskonbilden är wow.Tycker att den med färg lockar mig mest.Ha en skön scrapvecka

kramisar

2008-07-15 @ 08:24:59
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0