dagen efter och dagen före...

japp så är det ... det är dagen efter fest. Vi har hur trevligt som helst, både här hemma i min trädgård och på Ekebofestivalen. Vi var egentligen där för att lyssna på Soulmen (kompisar) och på köpet fick en timmes underhållning av Hasse i Kvinnaböske ( hihihihihihihi) . Men det är så kul att svänga de lurviga tyckerjag. Dansar alldeles för sällan. Kvällens höjdpunkt var dock att jag träffade Jenny P vilket var mycket längesen och gud vad jag har saknat henne... men när vi träffades igår så var det som dessa år var bortblåsta. Kul attse att hon mådde bra och var sig lik ! !!!!!!!!



nu har jag röjt upp efter festen och ska ta tag i packningen inför helgens träff och mässa i Halmstad. Det ska bli superskoj, det som inte är bra dock är ju att det ska bli fint väder och vi ska vara inne... men men ...

I eftermiddag ska i alla fall jag o kidsen till stranden en stund. Mysigt.

Vi höres efter helgen !

Kommentarer
Postat av: ANNAANNA

Härlig bild.



Om du eller någon av dina läsare vill vara med och tävla i min blogg så är ni hjärtans välkommna. Jag tror att det tar ca 3 sekunder att deltaga.



http://wonderings.blogg.se/2008/july/taaaaaavling.html

2008-07-07 @ 21:39:29
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0