Det behövde fyllas på....

har haft lite kortmaker pyssel så här den senaste veckan... här kan ni se resultaten
image403

image404

image405

Nu längtar jag tills de nya hänglarna komer, har jag tur så kanske i slutet på nästa vecka....

Jga har scrappat en del med men har faktiskt vågat skickat in dem till 2 olika företag som söker designteamsmedlemmar . Kan int evisa dem här ännu då.... Det har varit så många duktiga sökande så man har nog ingen chans att komma med men jag har i alla fall gjort 4 LO till dem som jag är nöjd med och de är så fina här i sina album... det är huvudsaken tycker ju jag....

Kommentarer
Postat av: Annette E

Lycka till Helena! Jag håller tummarna! Du ÄR duktig så vem vet, det är kanske du som blir utvald! Annette

2008-01-17 @ 16:21:42
Postat av: Marie

wow så många fina kort! Lycka till med dina DT-ansökningar!

2008-01-17 @ 19:28:35
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com
Postat av: Elin (Asksvart)

Jätte fina kort =)

2008-01-17 @ 20:26:55
URL: http://blueeye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0