Hembygsparken

I Ängelholm finns en underbar park , kallad Hembygdsparken. Vi är där alldeles för sällan men i detta fina väder kunde vi inte låta bli.... Kameran fick följa med... På tal om Kamera och foto har jag nu avverkat min första lektion i digital bildbehandling och ska i veckan som kommer starta med 2 an... det är superkul, skulle önska mig mer tid bara...

lite foto från vår dag...

image434

image435

image436

image437

image440

några favoritfoto blev det... bla annat detta som ni redan sett en gång nu kommer det i svartvitt med...

image441


nu ska ugnen rengöras och sedan ska det lagas Taco ... och sist men inte minst ska jag iväg o spela innebandymatch med mitt "tantbandylag" Ska bli skoj !


Kommentarer
Postat av: Susanne H

Härligt med en dag i Hembygdsparken och fina foto fick du också.

2008-02-11 @ 19:48:32
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0