fredagens scrapträff

Ja vi hade jättetrevligt även om vi saknade er som inte var där... Fick god mat och fick en del skapat.. Ett par som behöver journaling innan de visas här... Och en är till en utmaning så egentligen kan jag bara visa en...

image447

har även skapat en del med pysselmyrans fina stämplar men ni får hålla er ett tag till ...

Annars känner jag mig ganska låg , kan inte riktigt säga varför men har inte alls nån gnista... tycker allt  e ganska trist , trött men vill inte sova, rastlös men vill inte göra något ...Nån som har något bra tips hur man tar sig ur det ?? Kan klart bero på de stora förändringarna som väntar på jobbet eller kanske på att det har varit grått ute alldeles för länge vem vet, jag är bara intresserad att ta mig upp....

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Förstår hur du känner dig, det är jobbigt med så stora förändringar poå jobbet...det skapar mycket oro, det själ energi och gör en orkeslös...Jag hoppas att det kommer att lösa sig på bästa sätt för dig och att du får lusten tillbaka!
Måste bara säga att det var de mest fantastiska kort jag set...Jag menar de på din dotter längre ner, helt ljuvliga!
Jag har också en prinsessa hemma, som fyller 5 nästa vecka, men jag är ingen vidare fotograf tyvärr...
Kramelikram!
Lillemor

2008-02-17 @ 19:09:51
URL: http://www.lillemore.blogg.se
Postat av: Julia

Grattis grattis till DT-uppdraget!! Du gör så helt underbara kort
Fotona är helt underbara, som en dröm

2008-02-18 @ 09:47:46
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0