ändrat min stämpelförvaring...

image423


fick sådan inspiration att ändra min stämpelförvaring när jag såg det HÄR

så jag satte i gång i slutet av förra veckan att måla stämpla o måla alla mina motiv ( ej gjort julen ännu...)

Idag har jag varit hemma och VABBAT och då såg det ut så här på mitt köksbord

image424

image425


Fast det är kanske det som kallas barnarbete ?? I alla fall så har jag laminerat det jag målat och förvarar stämplarna på laminatet ej direkt på CD fodralen , det måste väl funka ??

Har oxå installerat min scanner och scannat min första LO det blev sketakass på ren skånska.... men nu har jag läst manualen på scrappiz  så nästa kanske blir bättre

Gjorde denna för någon vecka sedan.. inspirerad av en LO i creating Keepsakes
och jag har använt en av mina hemmagjorda journalingspots

image426

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Här har det fyllts på med massa fina saker sedan jag kikade in sist. Det lilla kärleksalbumet nedan är helt underbart!!

2008-02-06 @ 22:16:01
URL: http://snuffehar.blogspot.com/
Postat av: Annette E

Vilka härliga sommarfärger på LO´n! Journalingspoten passade perfekt i färg. Men det hade du väl tänkt ut från början?? Nu fick jag
inspiration att organisera om i min scraphörna. Ditt lilla kärleksalbum till familjen var fint. Jag sitter just och gör ett till mannen som han ska få den 14:e. Kramen Annette

2008-02-07 @ 08:56:24
Postat av: Christina

åhh vad söt, jättefin LO!!

2008-02-08 @ 14:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0