inte som man tänkt...

men det kan bli bra ändå... Igår hade jag tänkt mig att scrappa badfoto på Tilda efter den underbara skissen på Veckans skiss... men men som det kan bli, satt och höll i fotna ett tag sen fick jag syn på dessa foto när Elias bygger StarWars lego efter besöket på Legoland...och gissa vad som passade till dem, material från nya kitet från Studio Calico... så det fick det bli.

Journalingstämplen är från pysselmyran och en av mina absoluta favoriter



Tilda är fortfarande hostig men jag har tänkt mig uträtta ärende i eftermiddag i alla fall, skulle det varit dagis så hade hon fått gå... men fredagar är ju ledig dag !! Skopunkten, Scraproom, Leksaksaffären och Ikea står på listan... och båda barnen med... får se hur det går men både jag och sonen har födelsedagar i antågande så vi ska kolla in vad vi kan tänkas önska oss... han på leksaksaffären och jag på IKEA ( jag vill ha nya tallrikar )

Kommentarer
Postat av: Susanne H

Snygg! Perfekta papper till de fotona ser jag. Jag skickade iväg bilder på framkallning igår (som om jag inte redan hade massa foton liggande... ;o) ) så jag har lite nya färska bilder att scrappa på fredag.

2008-08-22 @ 08:20:25
URL: http://snuffehar.blogspot.com
Postat av: Julia

Den blev kanonsnygg den LOn :) Visst är paketen från Calico underbara!!?? Jag har varit med i 4-5 månader nu och blir så nöjd och inspirerad varje gång det dyker ner i brevlådan :) Denna gången beställde jag ett add-on också :D

kram

2008-08-24 @ 17:07:16
URL: http://juliasviktigasida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0