Mara i Malmö

WOW,vilken helg !!!! Fantastiskt ordnat av Jane ( & Malena ). Superduper skojiga utmaningar , bra organisation m.m. Och jag har varit superproduktiv... Deltog i alla 10 utmaningarna + annat.. WOW !!!!

Vann tom en färgutmaning...priset var jättefint !! Bild kommer imorgon både på Lo  och pris....
Sammanlagt blev det
9 st 12*12
1 st 8,5*11 BOM
5 st 8*8 ( julalbum)
7 julkort och en tag

image291

Tyvärr är 3 av dem till andra uppdrag så de visades inte där mer än för närmsta grannen och ni får inte se dem ännu... De andra alsterna kommer att visas i närbild senare när fotoförhållandena e bättre..

Men vilken helg !!
Tack oxå till mina goa bordskamrater, Tack för lånet av all er QK !! Vilken samling !! Och tack till Anki för lånet av din stämplar...

Nu ska jag inta soffan efter 22-23 timmars scrap.... ( dock ej i sträck...)

Kommentarer
Postat av: Annica Persson

Hej! Eleverna har höstlov och jag får äntligen tid över att kolla in din blogg. Mäkta imponerad. Har visat den för alla mina kollegor (nästan...). Ser ut som om din helg var kanon. Det var vår oxå, även om du och gubben var saknad. Synes! Kram.

2007-10-29 @ 15:35:12
Postat av: Annette E

Wow, vad du varit produktiv! Som vanligt. Vad jag blir avis! Jag var iväg på 12x6 i lördags. Det var jättekul så nu har jag kommit på ett tema: väntan på lillebror! Har börjat göra några sidor, jättekul! kramen Annette

2007-10-29 @ 21:53:51
Postat av: Anki

Wow hann du med så mycket, bra jobbat Helena o tack för all inspiration du gav mig i helgen o tack för demostrationen av färgläggningen med akvarellpennor kommer definitivt att testas till helgen på scrapträffen i Vanstad! Jättefina kort du gjorde!
GRATTIS till vinsten, var du verkligen värd!
Vad jag var trött i söndags kväll men härligt trött o fortfarande full med inspiration!
Idag kom mina nya hänglar :)
Ha det bra vi hörs!
Kram Anki

2007-10-30 @ 12:23:18
URL: http://ankiscrappare.blogg.se
Postat av: Annette E

Vilka härliga LO´s du gjort! jättefina! Idag har jag fått min Cuttlebug! Jag är lycklig!

2007-10-31 @ 13:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0