lite av helgens alster...

Är hemma från jobb =sjuk... Huvudvärk och lite feber. Inte läge att gå till jobb då och smitta ner de stackars bebisarna på Öppna Förskolan...

så då har jag lite ork att lägga upp lite alster från scrapmaran...

först ut välkomstpaketet. En del saker har jag redan använt  (hihi) så de finns inte med på bilden
image292

Jag vann ett pris i en tävling med denna LO. Färgutmaning där man endast fick använda orange, lime, turkos och vitt. Jag hade ju ett perfekt foto till det....Blev själv nöjd och det är ju det viktigaste !

image293

Det här var min vinst. Supersnygga clearstamps från Inkywings. papper från fancy pants, en journalingbok från urban lily, stickers från ki memories... *lycklig*

image303

här kommer alsterna jag gjord etill de olika korttävlingarna

image294

och en del andra julkort jag gjorde

image295

Orkar ni titta på fler ?

Här kommer en som var superskoj att göra. Tack Ika och helene för ånet av QK och cuttlebugsdies...

image296

en produktutmaning

image297

2 snabba Lo till julalbumet jag gjorde fler men de visar jag inte nu...
image298

image299


Här kommer en till min BOM. Jag blev jättenöjd med den...


image300image302

och sista för idag

image304

nu ska jag vila på soffan...



Kommentarer
Postat av: Tina

Superfina layouter!

Speciellt den med glassen.

2007-10-31 @ 11:38:07
Postat av: Jenny

WOW! Vilken inspirationskick av att kika in här.
KRAM

2007-10-31 @ 11:51:26
URL: http://www.jennysandberg.se
Postat av: Malwa

Vilka kanonLOer! Jättefina!

2007-10-31 @ 12:55:13
Postat av: Nina

Brukar kika in här ganska så ofta och jag har till och med dig under mina länkar men SÅ dålig jag är på att skriva nåt *skäms* därför passar jag på att klottra lite här idag! Superfina LO´s!

2007-10-31 @ 13:03:05
URL: http://metrobloggen.se/finanina
Postat av: Susanne H

Wow, så mycket fint du fick gjort! Gillar verligen "Du och jag" och "Wow vilken glass".
Du har fått en blomma i min blogg. :o)
//Susanne

2007-11-01 @ 09:35:32
URL: http://snuffehar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0