Hjälp sökes...

det är dags för mig att ha en liten träff (kurs) med mina arbetskompisar igen. Denna gången ska vi göra vars ett bokmärke, vars en tändsticksask och ett påskkort. Det enda som är helt klart är tändsticksasken. Där kommer de att få välja på två olika stämplar annars är upplägget detsamma... Jag har liftat asamia på hennes underbara kant runt det stämplade motivet...

image101
image103

det fattas ett band eller garn på bokmärket. Vad ska jag satsa på för färg ? Garn eller band eller båda kanske ? Man kan välja mellan denna papperskombination eller turkos cardstock. (Ínspiration från Muhren )
162580-105

och kortet är inte färdigt mer än så här, jag ska ha text nånstans, kanske Glad påsk ? Var ska texten vara ? Har du nåt förslag eller ska det vara utan text ?
162580-104

nästan färdig i alla fall och om det är nån som kommer på torsdag så hoppas jag att det inte gjorde nåt att jag visar alsterna här.....

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jättefina kort och saker du gjort!Kul att du ocskå fått till det med panduros ramstämpel.
Jag tycker du ska rita streck runt mönsterpapperet(på påskkortet), så som muhren brukar göra....det ger en fin inramning.Längst ner i högra kanten skulle du kunna ha en text....;0)

2007-03-05 @ 07:16:07
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Hella

Datten..
Du är TAGEN!
kolla min blogg! ;)

2007-03-05 @ 12:50:48
URL: http://hellabella.blogg.se
Postat av: Jennie

Du är tagen av mig också!! Kolla i min blogg!!

/Jennie

2007-03-05 @ 22:40:48
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Petra/Paradise

Hejsan!! jo det stämmer att det är en ny stämpel på det översta kortet (*hihi* skrev det i texten.., men men..man hinner väl kanske inte läsa allas texter.) ;) Stämpeln släpptes på mässan i helgen.
Etikett-stämpeln köpte jag i pysselpassions monter! Är meganöjd över den! =D
Kram Petra

2007-03-06 @ 09:54:04
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0