tävling på scrappiz... och min Lo på scraputmaningen !

Jag kan visa min Lo som jag gjort till en utmaning på scraputmaningen som de kallar för twist ( superkul). återigen har jag försökt göra nåt kul av bilderna på Tilda i Korea
162580-182


overlayn har jag gjort själv, superkul att göra !!

Jag har oxå gjort en Lo till en tävling på scrappiz , den kommer här

162580-183

Älskar mina stämplar från Inkywings... ska köpa ett par till tror jag....ska bara bestämma vilka...

Smält inte bort i värmen !! hur ska det gå att jobba imorron ??

Jag tror att magnoliapaketet hittar hit imorgon....längtar....




Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vilka fina LO! Du gör så fina detaljer och färgerna ihop mmmm.

2007-06-12 @ 06:32:29
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0