ofrivilligt lång paus...

har jag haft från datorn. Jag tror den blev sur när jag sa att jag skulle dra ner på datortiden... Den la av helt dagen efter (hihihi). Men nu är den lagad . Den har varit på verkstad i över en vecka, tur att jag (vi) var på Öland hela förra veckan då... Har en massa nya foto, ni får kanske se några sen. de är på väg till crimson på framkallning nu...

Men utan dator hinner man pyssla mer.. Jag gjorde dessa på scrapmaraton på scraproom för nån vecka sen
162580-200
162580-199

Jag har några Los till men de kommer en annan dag....

Har gett bort 2 kort. Ett till en kompis som fyllde 40. Jag tycker det är svårt med killkort.
162580-197

och ett lyckatill kort till en kompis som öppnat en ny butik . Tänk att jag som bor på landet endast numera har ca 400 m till en märkesbutik. Känns konstigt, men jag handlar nästan aldrig så dyra kläder men de har Esprit och det är en favorit... Men jag önskar de all lycka.

162580-198

Vi ses snart igen allihop, nu ska jag inte vara borta så länge... Kanske pysselvädret försvinner så man kan börja vara ute igen. Jag hoppas !!!!

Kram på Er !

Kommentarer
Postat av: Karin Stjärne Nordqvist

Vilka härliga glada Los och kort du gjort! och så vackert du färglägger!

2007-07-10 @ 10:05:19
URL: http://tidsoptimist.blogspot.com
Postat av: Annette E

Jag har saknat lite nya LO´s från dig! Kul att det ordnade sig med datorn. Hur hade ni det på Öland? Det var ju inte bästa veckan för semester men ni hade det nog bättre därborta än här på västsidan. Vi hörs och ses, Annette

2007-07-11 @ 13:08:41
Postat av: Jennie Simmat

Här har det pysslats!!! Jättefint alltihop!! Trevligt med en butik med Esprit på nära håll...
Kram
Jennie

2007-07-11 @ 23:49:35
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: favvismaria

va fina saker! Gillar speciellt den översta LO:en! Å vilket häftigt papper med svamparna!!!

2007-07-15 @ 10:14:45
URL: http://favvis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0