mer skapat och ett nytt projekt!!

Oj
vad jag är trött på regnet... det vräker ner igen ... Fast de sa igår på vädret att det kanske skulle hålla upp idag ( märkligt) Men jag har många veckor ledighet kvar, det kunde varit värre, jag kunde ju ha börjat jobba igen på måndag....
Här kommer lite pyssel jag gjorde när datorn var paj
162580-203


162580-204


162580-205

En enkel dörrskylt till barnens rum. Tildas ser likadan ut...jag gillar aliensen. Först köpte jag dem och använde dem inte så jag sålde dem så kom jag på att jag var tvungen att ha dem så jagg köpte alla dessa dies igen...man är bra tokig !

Och här är mitt nya projekt. Var hemma hos mina föräldrar igår och hämtade hem mitt gamla dockskåp. Tänkte rusta upp det och så ska Tilda få det. Fast det var riktigt coolt 70-tal så det var nästan synd...men för slitet så en renovering får det bli !! Så här såg det ut utan möbler...

162580-202

162580-201

nu har jag målat det utvändigt och en gång invändigt på väggarna men ska tapetsera innan jag visar igen....

Kommentarer
Postat av: Jennie Simmat

Vilket projekt!!! Jag har nog också ett sånt dockhus hos mina föräldrar... Skulle kanske också ta tag i det...
Kram
Jennie

2007-07-12 @ 21:40:33
URL: http://simmat.blogspot.com
Postat av: Marie

Så´n nostalgi! Åh, jag älskade mitt Lundby-dockhus och hade också alla dessa våningar... Jag hoppas få se det färdiga resultatet senare - nyfiken!

2007-07-24 @ 11:29:01
URL: http://maraij.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0